Nástěnná světelná reklama

O PRODUKTU
V letech 2013 – 2014 jsme pro pivní značku Heineken navrhli 3 projekty podpory prodeje. První z nich byla 3D reklama pro Caribic Club. Jeden z nejznámějších hudebních klubů v Brně.
Zadáním bylo vytvořit podporu prodeje pro tehdejší novinku Club bottle 0,3 l, kde využili novou technologii ÚV tisku na hliníkovou láhev. Pod ÚV světlem se totiž grafika kompletně změní. Obdobný efekt jsme tedy využili i při tomto projektu.
Řešením je tedy nástěnná grafika, která vychází z této láhve Club bottle a při ÚV světle svítí.
ROK REALIZACE
2013
TYPOLOGY
3D reklama
klient
HEINEKEN
FOTO
fotoarchive Caribic Club

O HEINEKENU
HEINEKEN je třetí největší pivovarnickou skupinou na světě a evropskou jedničkou mezi výrobci piva.
Skupina HEINEKEN zaměstnává přibližně 56 tisíc lidí ve více než 70 zemích po celém světě. Ve 125 pivovarech ročně produkuje přes 120 milionů hektolitrů piva.
HEINEKEN V ČR
- od roku 2003 pivovar Starobrno v Brně,
- od roku 2007 Královský pivovar Krušovice ve středních Čechách
- a od roku 2008 pivovar Velké Březno v severních Čechách.
V současnosti je HEINEKEN Česká republika třetím nejvýznamnějším hráčem na domácím trhu s pivem. A v exportu se rovněž řadí mezi nejdůležitější vývozce.
Do jeho portfolia patří značky Heineken, Krušovice, Zlatopramen 11, Starobrno, Březňák, Strongbow, Desperados, Zlatopramen Radlery, nealkoholický Zlatopramen NA, Hostan a regionální značky Dačický a Louny. Řada z nich pravidelně vyhrává ceny na různých domácích i zahraničních degustačních soutěžích.


